Wednesday, August 18, 2010

AKSI AFIFAH LAGI....

Senyum manis sikit sayang.....

Buat muka menakutkan sikit....

Wajah ala-ala comel....

Poss yang menggoda ni...

tabiat terkini... suke sangat teleng kepala....

aa... camni lah good girl... Afifah memang pantang nampak kamera... mulalah suruh ambil gambar dia.... sifat yg sgt berbeza dgn ummi... maklumlah, ummi ni alergi kpd kamera....
Berani tau depan kamera... tapi kalau depan org, cukup pemalu... malu tu sifat yg perlu ada dlm diri kan... harap2 sifat tu akan ada dlm diri afifah sehinggalah ke usia remaja nanti.. ummi takut dgn gejala sosial skrg yg semakin menjadi2... smg afifah akan menjadi anak yg solehah ye nak... sayang ummi....


9 comments:

MAMASYAZA said...

afifah mmg cute..sweet

Mazlina my said...

ala... tomelnyer afifah :)

Tukang cerita said...

tgk dua keping gambar teratas...
dah ada iras2 muka hang lah reen...
sebelum ni, macam tak sgt...
:)

maths_teacher said...

dah besar afifah.. mudah2n jd anak mak..

ummi afifah said...

thanks mama syaza...

maz, thanks...

nurul, tu buktinya afifah anak i kan...

math teacher...harap2 cam tu lah..

ummi afifah said...

apsal kak lin dah tukar jd math teacher lak...

yana said...

afifah suke bergambar sbb die tau die chomel!ummi xsuke camera sbb tau xcomel hahahaha

ummi afifah said...

hai makndak..kasi cut duit raye farhi..haa..haa

adianiez AIDA said...

wow! aida sgt suka mata afifah! da besar ni jadi mata pujaan kaum adam ni hi hi hi....