Monday, July 27, 2009

Ummi sibuk lagi...

Ummi tengah sibuk lagi... ntah sibuk dengan ape ye? Sebenarnya ummi tengah sibuk buka cawangan lain... he..he.. bukan cawangan apa, tambah koleksi blog.

Firstly...

Bukannya apa ummi tak nak campur cerita @ idea yang terlintas di otak ummi dengan kisah anak ummi tersayang Afifah.. Nanti jemputlah semua kekawan ke blog ummi yang kedua ni ye..:

http://tintaseorangguru.blogspot.com

kalau nak kongsi pengalaman mendidik atau nak luahkan perasaan tak puas hati silalah.. InsyaAllah kita sama-sama jadi pendidik pada diri sendiri, anak-anak serta orang disekeliling kita... Segala catatan di sana adalah idea yg melimpah ruah dalam otak ummi ni. Lagipun nak belajar menulis dan asah bakat sikit dalam dunia penulisan. Ummi suka membaca, so kalau tak keluarkan balik macam nak pecah je otak ni..

Secondly,

Jemputlah ke blog bisness ummi... FEED YOUR BRAIN... Menjana Idea Memecah Kebuntuan dengan VITAMINS FOR BRAIN... ni addressnye:

http://geniusmindnsoul.wordpress.com

Sekadar berkongsi penemuan ANAK MALAYSIA MUSLIM yang mampu menyeimbangkan diri kita dari segi emosi, intelek, jasmani dan rohani. Membantu kita dalam menghadapi stress dengan anak-anak, kerjaya dll. Juga baik untuk anak-anak kita yang sedang membesar. Maklumlah gaya hidup sekarang yang amat mementingkan kecemerlangan. Pastikan anak kita tidak ketinggalan disamping tidak stress dengan gaya hidup semasa ini..

Bezanya Genius xtra ni dengan ubat-ubat lain ialah adanya penggunaan Alhayat Teknologi. Ok, jemputlah baca lagi di blog yg tertulis kat atas tu ye..

THANK YOU...

Semoga setiap usaha kita diredhai Allah SWT...

2 comments:

ibu_umairah said...

salam ziarah kembali......hee.heeeeee

ibu_Arifa said...

saya nk terjah dua2 link ummi beri td tu skrg jgk..