Wednesday, October 21, 2009

AFIFAH AND CAT....

Afifah suka sangat dengan 'cat'... pantang nampak... cat, cat, cat....
Tengok tu... diusap-usapnye cat tu.... cat ni adalah comel mak tok... so time balik kampung je ada peluang afifah main dgn cat...

Best betul terkangkang atas lantai tu... yang si cat tu pun satu... layan je cik adik afifah....

6 comments:

Tukang cerita said...

dok terkangkang yang tak tahan tu....
:)

hazlin said...

careful... nanti cat gigit...?

EIJAM'S FAMILY said...

huhu bagus2 jadi penyayang kat binatang..affifah jgn dok terkakngkang tau.. huhu.. umairah siap cium bagai dan angkat cat cam anak patung lagi coz kat umah babysitter ade dekat 15 ekor kucing..

Mama-Danish & Sarah said...

budak2 memang suka kucing kan...

hati2 sbb bulu kucing boleh sbbkan anak kita terkena asma...

Al Quds Travel said...

PROMOSI MUSLIM TOUR

TIANJIN-BEIJING
6DAY 5NIGHT
HARGA DARI RM340

Fara_Adura said...

Wahh..semangat yer afifah men cat..hehe.. sofea dari jauh berani ar yau yau.. mai dekat menggelupur takot..hahaha..:p