Sunday, February 21, 2010

Majlis Akad Nikah Pak Lang....

Ni Pak lang Afifah... kerje kat Jab. Pendaftaran Negara, Bintulu Sarawak... tgh berdebar nak akad nikah tu...
Menantu perempuan pertama tok ayah dan mak tok... shima.. org kedah juga... kerja kat Jab. Kebajikan MAsyarakat, Sik, Kedah...
Ni sape?... Afifah lah... sangat ligat dia di majlis akad nikah Pak Lang sampai ummi tak de can nak menyaksikan majlis tu...
Mak tok dan adiknya...Mak ndak kepada ummi....
Ni pula Mak Ndak Ana Afifah yg sibuk dok menconteng muka bdk2 kecik tu...
Afifah dah posing maut... tapi nurin lak buat muka herot...
Sepupu yg kejap2 baik... kejap2 gaduh... biasalah bdk2...
Saudara sebelah pengantin perempuan... kecuali yg paling depan tu... menyelit juga dia...
Ummi n daddy yg dah tak larat layan keaktifan afifah... baru abis minum susu tu...
Alhamdulillah... akhirnya selamat juga.... nanti ummi sambung tuk majlis kenduri kawin lak..

5 comments:

Ain said...

tahniah untuk pak lang afifah..

selamat menjalani kehidupan berumahtangga....

azreenaridi said...

tq aunty ain

MAMASYAZA said...

musim cuti CNY ramai yg buat kenduri kawin..meriah suasana...cuma cuaca je yg panas sgt sekrg ni...buleh sakit kepala dibuatnya

An said...

tahniah untuk pak lang...(macam sy kenal pula)

dah berapa umur anak afifah ?

dah tiga tahun ke?

ummi afifah said...

*betul mamasyaza..kena byk minum air

*an..afifah 2 tahun