Sunday, February 7, 2010

Wajah yg ingin, sanggup atau tidak sanggup dilihat...

Ini wajah-wajah yang ingin dilihat... gembira, seronok...
Macam comel la juga....
Sangat aktif, cerdas dan cerdik...
Muka herot yang menakutkan... dah pandai ngusik ummi dgn buat muka hantu...
Ni yang tak sanggup dilihat... dah la belum mandi... terus makan biskut oreo... Afifah tgk gambar ni terus cakap, Eeeee... mmg tak sanggup untuk dikenang....


7 comments:

Ain said...

macam-macam ekpresi ada....

sarah pun suka usik hantu kat mama dia....

ibu_arifa said...

comeynyer afifah ni..manis tul muka dia..mesti selalu nk tgk kat mata dia tu :)

maiyah said...

alah cumelnya biar camne pun memek muka tu kan kan

yana said...

air liur basi campur oreo...hiyakksssss

ibu_umairah said...

...macam-macam gaya ade!!!!!!comel la

hazlin said...

semua kuingin lihat

ima said...

emmm...memang cantik dipandang mata...tapi yang satu, eee takutnyeee!!!!