Saturday, March 13, 2010

HADIAH BUAT AFIFAH...

harijadi afifah tahun ni ummi n daddy hadiahkan satu set buku... campur skali duit yg dpt drpd tok ayah, dan kawan2 ummi... terima kasih to aunty salina dan nenny salmah(kak sal jgn mare..) yg bagi duit hari jadi tuk afifah... semuanya ummi satu kan dan beli buku2 ni...
Buku ni tuk ummi study dan ajar afifahlah... ajar main2 ja.. selalu fikir mcm mane nak ajar afifah secara seronok2 sbb afifah dah mula nak mengikut je apa yg dia dengar.. so mesti kena ada teknik...
buku istimewa yg ringkas dan menarik...
Science stories.. maklumla ummi cikgu sains... pilih buku pun ceria ada kaitan sains la...
Aksi-aksi afifah membaca.. jom layan ja....



Semoga afifah akan ada minat membaca sehingga besar nanti ye... sebab membacalah jambatan ilmu... walau secanggih mana dunia ini, kalau kita malas membaca kita yg rugi....


8 comments:

ummuazas said...

Memang dah layak jadi nenny pun ! Very good choice of presents. Insyaallah, Afifah akan membesar dengan minat untuk membaca dan mematuhi perintah Allah untuk "Iqra'".
Tahniah pd ummi juga kerana berusaha menjadikan Afifah minat untuk membaca.

MAMASYAZA said...

sronoknye afifah, ummi beli byk buku utk afifah. bagus tu, dari kecik dah ada minat ngan buku...semoga afifah jadi anak yang rajin ok...happy birthday

hazlin said...

moga afiifah jd anak yg rajin membaca...
anak2 makcik lin semuanya minat ber "ps2" :)

ummi afifah said...

tq for the doa,kak sal..

thanks mamasyaza, doakan afifah..

aunty lin juga..thanks

yana said...

nnt makndak bg duit upgrade library afifah....

[S]itie [B]Um [B]Um said...

membaca amalan mulia

奇濛子情趣用品 said...

http://www.kimogi69.com/

奇濛子情趣用品 said...

情趣商品,情趣精品,情趣用品,威而柔,吊帶襪,情人趣味,情趣,情色,色情,自慰套,情色遊戲,

SM,情人趣味用品,愛情,情人趣味用品液,一夜情,潤滑液,情色自拍,性愛,飛機杯,同志,

色遊戲,按摩棒,色情網站,性交,性行為,愛愛,跳蛋,性感睡衣,充氣娃娃,角色扮演,

做愛,作愛,網愛,視訊,性愛,G點,正妹,走光,自拍,露點,熟女,

夜店,汽車旅館,情人趣味用品轉,情人趣味用品娃,情人趣味用品轉珠,外遇,趣味用品,sex,無碼,GAY,

情人趣味用品珠