Wednesday, September 7, 2011

RAYA 2011....afifah 3 tahun 6 bulan...

Afifah tersenyum manis... kat depan tu.. atas dokong ummi... besaq2 pun nak berdokong... ada sebabnya... sebab takut ke Pak Ndak (yg baju biru/hijau) tanpa alasan yang kukuh... ntah kenapa ntah tak leh tengok pak ndak...

Gambar hari raya pertama... belum cukup korem lagi tu... takde 3 org dlm gambar anak & menantu tok ayah dan mak tok tersayang... cucu2 dah ada semua... 4 orang...

Afifah family dengan tok ayah dan mak tok... Semoga keduanya bahagia selalu disamping anak2, menantu2 dan cucu2 yg aktif2 belaka...
SELAMAT HARI RAYA ... MAAF ZAHIR DAN BATIN...

3 comments:

Mazlina my said...

pipah siap ada henbag nak kutip duit raya lagi... :)

ummi afifah said...

aa..berkesan gak beg tu..sbb dia asyik minta duit nak isi beg dia.. specially kat ummi...asyik minta syiget..

cerita dewasa said...


Keep up the good work!
Thanks for sharing.
cerita dewasa / cerita 17 tahun / cerita panas
cerita sex / cerita abg / cerita bokep
abg hot / gambar hot / cerita horny