Sunday, November 22, 2009

AFIFAH TERSANGKUT....

Al-kisahnya... suatu petang , time-time nak maghrib... ummi terdengar satu suara yg amat2 dikenali... "na-nak, na-nak"... maksudnya, taknak, taknak... ingatkan ape... mencari2 lah sang ummi anaknya yang hilang... rupa-rupanya anaknya itu tersangkut di meja makan...
Sebenarnya meja makan tu dah tak berkerusi gara-gara si tuan puteri yg sgt aktif tu la.. nak elakkan daripada tuan puteri afifah panjat dan bersila atas meja, ummi alihkan semua kerusi. Yang tinggal cuma meja jepun kat bawah tu.. Tapi itu bukan penghalang tuan puteri utk memanjat... hasilnya, tuan puteri afifah tergantung atas meja macam kat atas tu... minta tolong untuk diselamatkan...
Ni wajah tuan puteri afifah yg masih dalam keadaan terkejut akibat tersangkut. ingatkan dah serik... takde maknanya... setiap hari asyik tersangkut kat situ sehinggalah ummi alihkan meja jepun tu... salam rindu buat anak ummi yg sangat aktif ni...


9 comments:

Sitisifir10 said...

wakakakak....hihi...serupalah meja kami pun tapi adegan budak tersangkut kat birai meja belum ada...yang ada budak yang bersila atas meja tapi takleh nak turun... *mode ketuk2 kepala mati idea :P*

nza said...

wahx3 boleh tahan anak dara ni ye...pndai manjat2....

Tukang cerita said...

hahahaa....
ku tahu keaktifan puterimu bagaimana....
hahahahaa....
:)

ibu_arifa said...

kesiannyer Afifah tersangkut kat situ.. sib baik Umi dia dgr suara Afifah panggil tuh..kalo tak lama lah Afifah kat situ..

makin comey tul Afifah skrg nih..

ummi afifah said...

kak siti...mcm2 gelagat depa no..

nza.. lebih dr pada tu pyn ada...

tkg cerita...sukar diramal..

ibu arifa... tunggu dalila desar sikit camtu gak kot..

adda said...

wah boleh tahan anak dara nih.. kuat manjat jugak dia nih yek.. syafi pn dh mula suka manjat.. ee risaunye

鐵板豆腐Fay said...

cool!very creative!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,成人圖片區,性愛自拍,美女寫真,自拍

日月神教-任我行 said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室

蛋餅不加蔥Amber said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社