Saturday, January 9, 2010

AFIFAH DI TAHUN 2010....

ALHAMDULILLAH... dapat juga menulis di blog ini untuk tahun 2010... risau2 je kesibukan membataskan segala aktiviti... Ummi masukkan gambar2 afifah di awal tahun 2010... nanti bulan februari genaplah afifah 2 tahun.. dah besar anak ummi ye...
Makin besar makin menghiburkan ummmi n daddy... sampaikan rasa tak boleh duduk kalau terpaksa berpisah sekejap dgn afifah... Dalam cuti sekolah hari tu ummi terpaksa tinggalkan afifah dlm tempoh 3 hari sahaja, tapi perasaan tu susahnya nak cerita... buat apa pun serba tak kena... rasa kekosongan sangat... uhh..
Tengok gelagat anak2 ni mmg menghiburkan kan... ada je idea si comel ni setiap hari yg selalu buat kita tersenyum, walaupun kekadang menaikkan darah juga...
Tapi yg pastinya, tiada tandingan lain seronoknya perasaan, selain seronok melihat si kecil kita tersenyum riang... Semoga tahun 2010 ini akan membawa sinar yg kebih bermakna dlm hidup ummiafifah sekeluarga... INSYAALLAH..

6 comments:

nza said...

dh besar la n mkn comel lak tu....

ummi afifah said...

tq nza... dah banyak cakap ni..

kakyong said...

salam kembali...

lama kakyong tak jengah sini.. berbulan tak online.. makin sweet afifah.. bulu mata lentik...

::Leily | Ummi Alya Husna:: said...

salam ummi afifah...
cutela adik Afifah kite ni.. :)
tang mata plg tertarik tu..

yana said...

fifah rambut topi keledar..

Fara_Adura said...

Wawawa.. makin comei ar afifah neh..bulat matanya.. sekali pandang, nak cam sofea aje.. hehe. Bila le agaknye leh ketemuan uols..:D