Monday, February 9, 2009

AFIFAH BERAKSI...

Afifah and pampers tak leh dipisahkan.. kalau nampak plastik pampers je mula ditariknye.. kalau kita amik simpan mau dijeritnye sampaila serak suara dia...

Satu lagi kasut dia ni... pantang jumpa.. pegang tak lepas.. nampak macam ada sebelah kaki tu.. sape punya kaki tu?... tuan kasut tu la... tak nyempat2.. ummi nak snap jap...

Lastly... penat2 main... jumpa botol susu... nyut...nyut... mata dah nak pejam... terlelap... baru ummi bleh buat kerje rmh yg berlambak tu...

10 comments:

ummumishkah said...

little afifah yg so cute!!

ain said...

sama lah ngan anak akak..dasatnye suka pakai kasut akak..beg akak.. glasses akak...dh mcm mak nenek dah.hihi

Tukang cerita said...

mcm pnah ku tgk kasutnya itu...
tp di mana ya?
ngeh...ngeh...ngeh...
;)

Saidatulnissa Aina Umairah said...

umairah pun serupa.. agak yerkkan ummi nie mmg dorang yerk hobi... hehhehehe

Shais said...

salam ziarah,

comelll...kalau benda yg disukainya mesti tak lepas:)

ummi afifah said...

> thanx ummumishkah...
> kak ain, tu yg menghiburkn kite ye..
>weh..tkg cerita, cendana pulak!

ummi afifah said...

>ummi umairah, maybe hobi kot..

>shais, welcome..mmg takkan lepas..

Mama_Aqish said...

comelnyer dia...jom tukar link leh kita share info..

en_me said...

chomeyyynyerrr afifah tewww..

ima said...

salam ziarah,
macam tulah budak2, anak akak pun samalah,kalau benda yang dia suka tak kan lepas punya...