Wednesday, March 4, 2009

BIRTHDAY GIFTS FOR AFIFAH....

tengok tu, bukan main syoknya dia dgn mini book tu sampai terlupa skuter kat blkg tu... nampaknya minat buku lebih dari skuter tu lagi... Alphabet book ni 1st gift... tahan lasak ni... air liur afifah tak lut ni...

Ni pula skuter afifah... ni style duduk atas... mcm transformer tau boleh tukar jadi... jeng..jeng..jeng..
ni ha... skuter style berdiri... bila besar skit nanti boleh la berdiri atas skuter lak.. skrg afifah takut lg nak beraksi style ni.. ummi lg la takut...
So, mcm ni la aksi afifah dgn skuternya... celik2 mata ja dah cari skuter ni... tengok TV pun naik skuter...





3 comments:

ummumishkah said...

comelnyer skuter..
nak jugak!! :)

ain said...

syok le iffah dpt skuter, transformable lagi. auntie pinjam boleh..??

ummi afifah said...

boleh. ummu mishkah.. aunty ain pun boleh pinjam...