Sunday, August 2, 2009

AKTIVITI AFIFAH di hujung minggu....

Bangun awal tau... pukul 7 dok sibuk minta mamam kat ummi... maklumlah tak boleh tengok org makan... ummi breakfast dia pun nak... tak mandi pun takpelah... mamam dulu ye... botol bucuk tak lepas tau... breakfast jam n bread je...
Lepas mandi ummi sibuk uruskan tong sampah kat dapur... 5 minit kemudian.... camni lah aktiviti afifah... hangin tul ummi... mana lak dapat botol bedak tu??? salah siapa, salah ummi gak.. buat apa nak marah afifah, marah la diri sendiri... so, terselanatlah afifah dari leteran ummi... bagi peluang la...
Ni ha... macam nak berenang je dalam lautan bedak tu... habis satu persalinan....
Ni la muka budak comot... tangan cepat betul... pantang jumpa, ada je aktiviti nak buat...

19 comments:

Mama-Danish & Sarah said...

budak comot yang sangat comellll....hahaha...abih dia tuang bedak tu ya... afifah dah boleh jalan ke?

ummi afifah said...

dah..bukannye berjalan, siap berlari lagi...

mamalieyna said...

bdk2 sgt gemarkan botol bedak...ada peluang, harus tidak dilepaskan..ihiks..
*sgt suke tgk mata afifah, mcm pakai celak jer..kiut.!

nza said...

alahai...tomotnya.....

Pontianak Degil said...

Ish, ingatkan tolong umi buat kuey. huhu. Nakalnye dia ni..huhu

Tukang cerita said...

hahahaaaa.......
sudah ku tahu bagaimana ligat dan keletahnya budak tecik ni...
:)

ima said...

alahai...afifah,pandainye ambil peluang...

EIJAM'S FAMILY said...

manis tul afifah nie.. huhuh dah pandai main bedak dah.. maybe die igt ummi die tauke bedak kot.. biasaler tue budak2 ape tau betul x?

ummumishkah said...

comot pun comellll!

adianiez AIDA said...

hi hi hi...
nurin & syuhada pun selalu gaks terlepas dari pandangan aida and main bedak!
dia bedak dia...
dia bedah dia.... hi hi hi....
bilik jadi haru biru dek bedak!!!
ibu juga kemas.
sebab ayah nak main ps2.
nanti ayah bising bilik sepah!!!

azreenaridi said...

mamalieyna, mujur mata tak masuk bedak...

nza, ha..tu la..

pontianak degil..jgn jd pontianak degil dah le..hee..hee

tkg cite..mcm biasa la...

azreenaridi said...

betul tu kaka ima..

tq ummumishkah

samelah aida...

Mazlina my said...

hehe.. sian umi dia kena mop pulak lantai tu.. kalo tak tesembam plak.. lagi 1 hal

Mazlina my said...

hehe.. sian umi dia kena mop pulak lantai tu.. kalo tak tesembam plak.. lagi 1 hal

nonnie78 said...

salam.

anak2 saya dari sulung sampai bongsu memang giler main bedak. abis kepala2 pun disapunya.. tp tak pe.. dorg ni bijak sbenarnya.. bg chance mama dorang exercise buang lemak sikit, ngemop lantai umah..

salam kenall..

Ina Hashim said...

salam ziarah,

pinggan makan afifah sama sebijik pinggan my lil doter..cuma mine kaler pink :)

鐵板豆腐Fay said...

cool!i love it!情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,做愛

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

蛋餅不加蔥Amber said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社