Thursday, June 11, 2009

MAJLIS PERNIKAHAN MAK NDAK ANA..

Ni antara kenangan yang sempat ummi kumpulkan semasa Majlis Pernikahan Mak Ndak Ana Afifah...adik ummi la... Alhamdulillah majlis yang diadakan selepas solat Jumaat itu berjalan dengan lancar sekali... selesailah tugas Tok Ayah sebagai wali anak-anak perempuannya sebab lepas ni semua adik2 ummi yg belum kahwin adalah lelaki... Macam time ummi kahwin dulu, Tok Ayah sendiri yg mengakadkan rumah tangga ini... Semoga Mak Ndak Ana dan Pak Ndak Fairuz bahagia selalu sebahagia detik pertama selepas akad nikah tu... InsyaAllah...

p/s: ada lagi cerita time kenduri lak...nanti sambung...

5 comments:

hazlin said...

terkenang nostalgia lama...
kerja kenduri kawin memang memenatkan...

Na Shari said...

Setiap kalai tengok orang nikah, mesti teringat kenangan masa nikah dulu...Hehehe, wang mas kawin hilang. Dah sampai masjid pun masa tu...Nasib baik ada standby duit lebih...

Tukang cerita said...

sangat cantik...bagai pinang di belah dua...
ummi kawen dolu, cantik tak?
:P

ima said...

selamat pengantin baru buat adik ummi...moga berbahagia hingga selamanya.

ummi afifah said...

*kak lin,mmg sgt memenatkan..
*alamak na..mcm mana bleh hilang tu..
*mestila cantek tkg cerita.. mana ada pengantin tak cantek..
*TQ kak Ima