Sunday, May 24, 2009

AFIFAH AND NURIN...

Minggu lepas ada kesempatan ke Ipoh... niatnya nak buat sedikit preparation tuk kawin mak ndak ana... yg dok peluk afifah kat atas tu... sempatla afifah bermain sakan dgn nurin n kimi, sepupu dia.. Mak ndak ana dah nak kawin bulan jun ni...

We're girls gang... Tengok tu afifah nak turun dari ummi.. tak nyempat2... kalau nak main jangan le sesiapa yg ambil dukung.. tak maunye...
Time makan2...
Makan sambil main... jenuhle mak long mengemas.. afifah kalau makan selerak satu rumah..
On the way balik singgah jap kat Batu gajah... sempatlah afifah poss atas gelongsor... Sesekali jumpa adik beradik best jugak!!

10 comments:

hazlin said...

salam azreen,
bila berkumpul adik beradik memang tersangat seronoknya.. terutama mengimbau kenangan dolu dolu..

mana pegi yang lelaki lelakinya?

ummumishkah said...

seronoklah yer afifah jumpa sedara mara...

Mama-Danish & Sarah said...

kalau dapat berkumpul selalu lagi seronok kan?? tapi nak buat camne, masing2 ada tugas dan kerjaya...

Tukang cerita said...

hahahaaa....
gambar gegirls jer...
boboys nya mana????

~bghu ku tau kelincahan afifah...
sama naik ngan kakak izzah ngan kakak najihah yer?
nak tgk rabbani pun tak bley...
:)

ima said...

seronok sakanlah afifah dapat berkumpul dan bermain bersama sepupunya....

ummi afifah said...

*kak lin, terlupa lak amik gambar org lelaki...yg ambilkan gambar tu pun lelaki gak..
*ummumishkah, mmg sgt2 seronok dia tu..
*mama sarah, betul tu... rindu nak kumpul sama2 mcm kecik2 dulu..
*tkg cerita, baru hang tau na... boboys camera shy la...

kakyong said...

salam UmmiAfifah,

dok manjung yer.. nanti kalo g Lumut bleh lah gather2...

yana said...

gramnyer jumpak afifah ari tue..asyik celup tgn dlm air oren ja..

ummi afifah said...

**mai la sini kak yong..
**cik yana, tu baru celup air oren blm tgk celup kari lagi..

yana said...

afifah!!!rindunya!!!nanti pakai gaun potong kek sama mak ndak..jgn lupa beli gaun putih..alamak nnt I sponsor la..